وسط نوروزی اقتصاد انتخابات ستاد انتخابات کشور

وسط: نوروزی اقتصاد انتخابات ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

بر خلاف حدود دو هفته گذشته که زیاد کردن تقاضا در بازار موجب روند صعودی قیمت ارز شده است بود، فعالان بازار می‌گویند این روزها تقاضای خرید کم شده است و مردم جهت خ

عطش خرید دلار کم شد

عطش خرید دلار کم شد

عبارات مهم : بازار

بر خلاف حدود دو هفته گذشته که زیاد کردن تقاضا در بازار موجب روند صعودی قیمت ارز شده است بود، فعالان بازار می گویند این روزها تقاضای خرید کم شده است و مردم جهت خرید دست نگه داشته اند.

به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) در بازار آزاد ارز قیمت دلار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان کم کردن پیدا کرد و تا حدی ریزشی پیش رفت. این در حالی است که قیمت در روز چهارشنبه هفته گذشته تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان زیاد کردن یافته بود. همچنین یورو که به ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم رسید، جهت امروز تا ۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان کم کردن قیمت داشت. همچنین قیمتی که صرافی ها روی تابلوهای خود اعلام کرده و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی ارز را جهت ۲۳ گروه خدماتی از جمله مسافران و دانشجویان به فروش می رسانند، همزمان کم کردن داشت و تا ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان جهت دلار و ۱۲ هزار تومان جهت یورو رسید.

عطش خرید دلار کم شد

اینکه آیا روند بازار تا حدی کاهشی شده، موضوعی است که فعالان بازار ارز و صرافان می گویند این روزها تا حدی تقاضای خرید کمتر شده است و مراجعه جهت دریافت ارز مثل چند هفته گذشته نیست. علت این کم کردن هم تا حدی به این برمی گردد که بعضی صرافی ها در حال تامین ارز جهت گروه های خاص هستند و از سوی دیگر اکنون بعضی بانک ها اوراق همکاری ۱۸ درصدی را منتشر کرده اند که خود تا حدی با زیاد کردن قیمت سود بانکی همراه بوده و افرادی که ریسک بالایی جهت خرید دلار ندارند، منابع خود را ترجیح می دهند در بانک سرمایه گذاری کنند.

همچنین عنوان می شود که توزیع ارز از سوی بانک مرکزی تا حدی در بازار انجام شده است و بعضی صراف ها با منابع بیشتری در حال پرداخت ارز در خدمات تعیین شده است هستند که خود در کم کردن قیمت موثر بوده هست. صرافان می گویند که دلایل موجود تضمین کننده جریان بازار نیست و بعد از مدتی توقف ممکن است هر تغییری در معاملات و قیمت های بازار ایجاد شود.

بر خلاف حدود دو هفته گذشته که زیاد کردن تقاضا در بازار موجب روند صعودی قیمت ارز شده است بود، فعالان بازار می‌گویند این روزها تقاضای خرید کم شده است و مردم جهت خ

واژه های کلیدی: بازار | مرکزی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار