وسط نوروزی اقتصاد انتخابات ستاد انتخابات کشور

وسط: نوروزی اقتصاد انتخابات ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند

آرژانتین با توجه به شرایط فعلی‌اش در جدول ممکن است همچون جام جهانی۱۹۷۰ مکزیک، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نیز از دست بدهد. 

آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند

آمار فاجعه بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می کند

عبارات مهم : افزایش

آرژانتین با توجه به شرایط فعلی اش در جدول ممکن است همچون جام جهانی۱۹۷۰ مکزیک، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نیز از دست بدهد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی آرژانتین بامداد جمعه با توقف برابر پرو در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به رتبه ششم سقوط کرد و باید در بازی آینده پیروز شود یا حداقل مساوی کند تا بتواند به جام جهانی افزایش کند.

آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند

آلبی سلسته در طول تاریخ هر لحظه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقه ها محسوب می شود ولی اکنون جهت افزایش تلاش می کند و ممکن است خاطره جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک دوباره جهت این تیم تکرار شود. آنها در آن سال به جام جهانی افزایش نکردند و بعد از آن هر لحظه در این مسابقه ها حضور داشتند. آلبی سلسته چهار سال بعد در آلمان تا دومین مرحله افزایش کرد و در سال ۱۹۷۸ در کشورش فاتح این بازی ها شد.

این تیم دوباره در جام جهانی اسپانیا تا دومین مرحله افزایش کرد و دوره بعد قهرمانی اش را در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک تکرار کرد. آلبی سلسته در سال ۱۹۹۰ به فینال رسید ولی به عنوان نایب قهرمانی رسید و سیر نزولی این تیم شروع شد. در دو دوره بعدی تا مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی افزایش کرد ولی در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن در مرحله گروهی از بین بردن شد. بعد از این اتفاق دوباره آلبی سلسته به روزهای خوبش رسید، در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به مرحله یک چهارم نهایی افزایش کرد و در جام جهانی گذشته به فینال رسید ولی نتوانست در خاک برزیل مراسم خوش حالی قهرمانی بگیرد و تک گل گوتسه آلمانی به ناکامی های آلبی سلسته در فینال ها ادامه داد (آرژانتین در سه فینال پیاپی، دو کوپا آمه ریکا و جام جهانی مغلوب شد).

عملکرد آرژانتین در جام های جهانی (منبع: ال پائیس)

آرژانتین با توجه به شرایط فعلی‌اش در جدول ممکن است همچون جام جهانی۱۹۷۰ مکزیک، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نیز از دست بدهد. 

یکی از اتفاقاتی که در سال های اخیر در آلبی سلسته دیده شده است عوض کردن سرمربی هست. از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ تاکنون شش سرمربی بر نیمکت تیم ملی نشستند. دیگو آرماندو مارادونا از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ سرمربی کشورش بود. او بعد از ناکامی در جام جهانی ۲۰۱۰ از سمتش بر کنار شد. ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین در وقت مربیگری ۱۸ پیروزی و شش شکست را به نام خود ثبت کرد. جانشین او سرخیو باتیستا شد که تنها در ۱۷ بازی روی نیمکت تیم ملی نشست. او هشت پیروزی و شش تساوی به دست آورد و سه بازی را واگذار کرد.

الخاندرو سابیا نیز بعد از ناکامی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ از کار برکنار شد. او به همراه تیم ملی کشورش ۲۶ پیروزی و ۱۰ تساوی به دست آورد و پنج بازی را با شکست به آخر رساند. خراردو مارتینو نیز بعد از شکست در فینال کوپا آمه ریکا برابر شیلی از تیمش بر کنار شد. او در دو سال مربیگری ۱۹ پیروزی و هفت تساوی به دست آورد. او همچنین سه شکست را تجربه کرد. جانشین مارتینو، ادگاردو بائوسا بود. سرمربی آرژانتینی با توجه به نتیجه های ضعیفی که در مرحله مقدماتی جام جهانی کسب کرد از سمتش بر کنار شد. او تنها هشت بازی هدایت آلبی سلسته را بر عهده داشت و سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست به نامش ثبت شد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین به دنبال یک جایگزین مناسب بود و در نهایت خورخه سامپائولی را با جنجال فراوان به عنوان سرمربی تازه معرفی کرد تا پرسشها آلبی سلسته حل شود ولی آمار تیم ملی بدتر شد. آرژانتین با هدایت او نه تنها در سه بازی پیروز نشد بلکه گلی هم به ثمر نرساند و تک گل بازی برابر ونزوئلا نیز به وسیله بازیکنان حریف به ثمر رسید.

آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند

عملکرد سرمربیان تیم ملی آرژانتین از سال ۲۰۰۸

مشکل گلزنی این تیم با حضور بازیکنانی همچون لیونل مسی، مائورو ایکاردی، پائولو دیبالا، سرخیو آگوئرو عجیب هست. این بازیکنان در تیم های باشگاهی ارزش برترین گلزنان تیمشان محسوب می شوند ولی نتوانستند در سه بازی اخیر کشورشان گلزنی کنند. آمار گلزنی آلبی سلسته در مقایسه با دیگر تیم های حاضر در منطقه آمریکای جنوبی در مقدماتی جام جهانی قابل توجه هست. برزیل، صدرنشین افزایش کرده با ۳۸ گل بالاتر از همه قرار دارد. سپس اروگوئه با ۲۸، اکوادور با ۲۵، شیلی و پرو با ۲۳، کلمبیا با ۲۰ و پاراگوئه و ونزوئلا با ۱۸ گل رتبه های بعدی را به خود تخصیص داده شده است داده اند. آرژانتین بعد از آنها به همراه بولیوی از بین بردن شده است با ۱۶ گل در انتهای جدول دیده می شوند.

آرژانتین با توجه به شرایط فعلی‌اش در جدول ممکن است همچون جام جهانی۱۹۷۰ مکزیک، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نیز از دست بدهد. 

مالکیت توپ و تعداد گل های تیم های منطقه آمریکا جنوبی در مقدماتی جام جهانی

آلبی سلسته در حالی چنین آمار ضعیفی را به ثبت رسانده که عالی ترین بازیکن دنیا در آن بازی می کند. مسی نمی تواند در تیم ملی مانند بارسلونا موثر باشد. اگر ۹ بازی این بازیکن در مرحله مقدماتی جام جهانی با ۹ بازی به همراه بارسلونا در این فصل مقایسه شود، این تفاوت کاملا آشکار هست. او از همه لحاظ در بارسلونا بهتر کار کرده هست. مسی در این ۹ بازی ۱۳ گل جهت بارسلونا و تنها چهار گل جهت تیم ملی به ثمر رسانده هست. ضربات او به سمت دروازه با پیراهن بارسلونا تقریبا دو برابر آرژانتین است (۶۱ به ۳۵). مسی در بارسلونا پاس های بیشتری داده است (۴۶۴ به ۴۱۰) و تنها آماری که در تیم ملی و بارسلونا برابر است پاس گل های او هست. مهاجم بارسا در هر دو تیم دو پاس گل داده است.

آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند

آمار مسی در ۹ بازی اخیر با پیراهن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین

ستاره دنیا در آخرین بازی اش برابر پرو خوب بازی کرد و حتی یکی از ضربه هایش به تیر دروازه برخورد کرد ولی تفاوت عملکردش در دو تیم جهت هواداران و مردم آرژانتین آزار دهنده هست. آنها دوست دارند مسی در تیم ملی هم ستاره باشد. حال باید دید این اتفاق در آخرین بازی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی برابر اکوادور رخ می دهد یا نه؟

واژه های کلیدی: افزایش | پیروزی | پیروزی | آرژانتین | جام جهانی | آرژانتین | بارسلونا | جام جهانی

آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند

آمار فاجعه‌بار یاران مسی، کابوس آرژانتین را زنده می‌کند


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار